Depoimentos
Airi
Seg 28/07/2025 02:11
You were such a warm, kind,and encouraging teacher.
Your friendly smile made me feel at ease and allowed me to enjoy the lesson with confidence.
As we talked, our conversation naturally expanded - I believe that was because you nodded, supported me,and asked thoughful questions.
I'd like to follow your example and try me best from now on.
I had a great time. Thank you so much!
Your friendly smile made me feel at ease and allowed me to enjoy the lesson with confidence.
As we talked, our conversation naturally expanded - I believe that was because you nodded, supported me,and asked thoughful questions.
I'd like to follow your example and try me best from now on.
I had a great time. Thank you so much!
Miho
Sáb 19/07/2025 02:32
言葉も表情も優しい先生でした。
授業はスムーズに進みましたが、質問するとたくさん話してくれるので楽しかったです。
授業はスムーズに進みましたが、質問するとたくさん話してくれるので楽しかったです。
Kumiko
Qua 16/07/2025 01:57
めちゃくちゃ わかりやすかったです!
Anônimo
Dom 13/07/2025 04:56
親しみやすく優しく教えてくれました
Rio
Ter 08/07/2025 03:40
とっても楽しい授業でした!きちんと発音を教えてくれたりわからないときに例えを言ってくれたりと安心して授業を受けることができました!
It was a great day😆😆😆
Thank you🥰🥰🌺
It was a great day😆😆😆
Thank you🥰🥰🌺
Fuka
Ter 05/05/2026 06:04
お気に入りです♪ とても受けやすい授業でした❤️💙🩵🧡💜
百点満点中百点💯💯💯💯 🩷💚💙🩵💜🧡❤️💛
\(╹◡╹)/ \(╹◡╹)/ \(╹◡╹)/ \(╹◡╹)/\(╹◡╹)/
ガチで最高\(^¥^)/ガチで最高\(^¥^)/
ガチで最高\(^¥^)/ガチで最高\(^¥^)/
百点満点中百点💯💯💯💯 🩷💚💙🩵💜🧡❤️💛
\(╹◡╹)/ \(╹◡╹)/ \(╹◡╹)/ \(╹◡╹)/\(╹◡╹)/
ガチで最高\(^¥^)/ガチで最高\(^¥^)/
ガチで最高\(^¥^)/ガチで最高\(^¥^)/
Rina
Sáb 05/07/2025 21:27
自分が間違った言い方をしても丁寧に教えてくれたので分かりやすかったです!!
とても優しい方でした☺️
とても優しい方でした☺️
Sayo
Qua 02/07/2025 02:26
とても優しくてわかりやすいです。
Yume
Ter 01/07/2025 22:32
笑顔がよかったです😀
明るくてわかりやすかったです
明るくてわかりやすかったです
Himari
Ter 01/07/2025 05:31
発音が良くて分かりやすいです。とても優しいです。
Reviews de um professor pode ser postado apenas depois da aula com o professor em questão
