Depoimentos
Anônimo
Qua 26/11/2025 05:58
2回目の受講でしたがやはり面白くて楽しかったです!また受けさせてもらいます!
This was my second time taking the course and it was really fun and interesting! I'll definitely take it again!
This was my second time taking the course and it was really fun and interesting! I'll definitely take it again!
Akihi
Seg 14/07/2025 19:28
わたしはEvrin先生の事が👩🏫ダイスキです❤️😍
Kanna
Seg 07/07/2025 07:31
とてもおもしろくて、やさしいしすすめかたがじょうずでした。
Misaki
Sáb 28/06/2025 08:37
とても面白い先生でいやさしくて楽しかったです。
いまもわらってます。
またうけたいです。
ありがとうございます。
いまもわらってます。
またうけたいです。
ありがとうございます。
Anônimo
Dom 22/06/2025 03:26
とても分かりやすく丁寧なレッスンでした。
Ryouma
Qua 18/06/2025 08:00
とても分かりやすかったです。
Sayaka
Dom 08/06/2025 06:28
発音が上手で面白いところと親しみやすく聞き上手です。
NYu
Sáb 07/06/2025 08:02
Ms. Evrin is a friendly teacher. I enjoyed to talk about sweets both in Philippines and Japan. Ms. Evrin, thank you so much for your precious time.
Sora
Sáb 31/05/2025 21:27
とても親しみやすいいい先生でした!リアクションが大きくて笑顔が多く楽しく授業ができました!
Mio
Qua 21/05/2025 07:26
楽しくて優しい先生でした。
Reviews de um professor pode ser postado apenas depois da aula com o professor em questão
