Depoimentos
Kaho
Seg 18/08/2025 09:28
優しくて最後にハートいっぱいしてくれて楽しかったです😆😆
Anônimo
Seg 11/08/2025 21:31
Sorry for the camera not showing it , I ' ll try to do better next time. The teacher was very kind and friendly, and my child looked very happy after the lesson. So we would love to take her class again.
Anônimo
Qua 06/08/2025 09:56
とてもいい先生です♪ありがとうございます♪
Anônimo
Ter 05/08/2025 09:26
分かりやすい!
Hiro
Dom 03/08/2025 22:03
時間厳守です。
丁寧です。
丁寧です。
Maki
Sex 01/08/2025 08:26
一つ一つのことを大変丁寧に説明してくれました。
Reviews de um professor pode ser postado apenas depois da aula com o professor em questão
