Depoimentos
Haru
Seg 22/06/2026 09:11
優しくて初めての私でも分かりやすかったです!
🍟 と🍔と🍦の絵文字をくれて楽しかったです♪
受けた方がいいと思います。
🍟 と🍔と🍦の絵文字をくれて楽しかったです♪
受けた方がいいと思います。
Ena
Qua 10/06/2026 04:29
Helloこのせんせいはとても良い先生です。
分かりやすいし、優しい先生でした。
皆さんもぜひこの先生の授業を受けてください。
💓🩷💕💞💕🩷💓❤️🩷🩷💕💞💕💕🩷💓💕💞💞🩷🩵🤍❤️💙🤎🧡💜💛🖤💚🩶💯💯💯💯💯❗️⁉️⁉️💯⭕️❕🔘✔️🔘✔️🔘✔️🎶🎵🎶🎵🎶🎵
Happy☺️
分かりやすいし、優しい先生でした。
皆さんもぜひこの先生の授業を受けてください。
💓🩷💕💞💕🩷💓❤️🩷🩷💕💞💕💕🩷💓💕💞💞🩷🩵🤍❤️💙🤎🧡💜💛🖤💚🩶💯💯💯💯💯❗️⁉️⁉️💯⭕️❕🔘✔️🔘✔️🔘✔️🎶🎵🎶🎵🎶🎵
Happy☺️
Megumi
Seg 08/06/2026 09:06
The teacher is dedicated and explains things very well (Course taken: SDG course). However, though not every time, the connection quality is sometimes poor — she mentioned today that the unstable connection was due to a recent earthquake. The beginning or end of her speech gets cut off, and parts in the middle are drowned out by a wind-like noise. If my listening skills were stronger, I could probably fill in the gaps using my imagination and still follow the meaning, but at my current level, that was a challenge. I would recommend her to those with strong listening comprehension skills.
Yuko
Qua 20/05/2026 11:00
She was very kind and friendly. She was also good at paraphraszing what I said.
I also liked when she gave me her perspectives that enhanced my knowledge and curiosity. I learned a lot from her tonight. I appreciate that. Thanks Let.
I also liked when she gave me her perspectives that enhanced my knowledge and curiosity. I learned a lot from her tonight. I appreciate that. Thanks Let.
Kinue
Qui 14/05/2026 09:10
とても優しい先生です😆
良い所🦄
優しい🌈
楽しい💛
悪いところ(;ω;)
通信環境が悪くて最後の五分くらいからいなくなってしまいそのままレッスンが終わってしまった😭
二分くらい遅れてきた
良い所🦄
優しい🌈
楽しい💛
悪いところ(;ω;)
通信環境が悪くて最後の五分くらいからいなくなってしまいそのままレッスンが終わってしまった😭
二分くらい遅れてきた
Anônimo
Ter 12/05/2026 03:57
他愛のない会話があり、なにより笑顔がすてきだった
Mayumi
Ter 16/06/2026 11:31
とても楽しく関連した雑談を交えてレッスンしてくれて勉強になりました。
美人さんです。また受けたいです。
2回目
楽しいお話をたくさんしてくれます。発音もきれいでとても勉強になります。
美人さんです。また受けたいです。
2回目
楽しいお話をたくさんしてくれます。発音もきれいでとても勉強になります。
Ryoichi
Qua 06/05/2026 09:59
最初遅れて来ましたが何事もなかったかのように始めて来ました。その上、彼女は英文を全く読んでくれないため発音を聞けるという英会話の利点があまり感じられませんでした。さらに、最後の方になるとこちらが考えていてもどんどん答えを言ってくるため理解が追いつきませんでした。
Airi
Seg 04/05/2026 08:04
とっっっっっっっても楽しかったです!!!
楽しい!😄可愛い!🫶
Rolete先生の良いところ🤩
❤️可愛い
🌈笑顔
🧸優しい
問題に正解したら、絵文字(🍔🍦←これをたくさん送ってくれた!)を送ってくれて嬉しかったよ‼️途中で、問題に関するフリートークをしてくれたよ🌷
すごく、授業が短く感じた!
🌺すごく楽しいから、ゼェぇぇたいに受けて〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜🥺🥺🥺
小2 女子
楽しい!😄可愛い!🫶
Rolete先生の良いところ🤩
❤️可愛い
🌈笑顔
🧸優しい
問題に正解したら、絵文字(🍔🍦←これをたくさん送ってくれた!)を送ってくれて嬉しかったよ‼️途中で、問題に関するフリートークをしてくれたよ🌷
すごく、授業が短く感じた!
🌺すごく楽しいから、ゼェぇぇたいに受けて〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜🥺🥺🥺
小2 女子
Eiko
Qua 29/04/2026 05:28
明るくてフレンドリーな先生でとてもよかったです。
Reviews de um professor pode ser postado apenas depois da aula com o professor em questão
